Kesäkuun alussa tuli 34 kuukautta ensimmäisestä lehtijutustani, joka käsitteli jalkapalloa. Olin tuolloin 14-vuotias yläkoululainen. Aluksi kirjoitin vain jalkapallojuttuja, mutta vuosien mittaan aloin kirjoittamaan yhä enemmän ja enemmän myös muustakin aiheista. Tänä keväänä julkaistuista 19 lehtijutusta vain viisi on koskenut jalkapalloa. Aika tarkalleen 34 kuukautta ensimmäisen lehtijutun jälkeen kirjoitin miun sadannen lehtijutun. Kevään vähistä jalkapallojutuista huolimatta se sadas juttu käsitteli nimenomaan jalkapalloa. Aika hyvin sattui :') Tää postaus on sinällään vähän myöhässä, koska miulta on sadannen jutun jälkeen ilmestyny jo muutama juttu, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)
| Vasemmalla miun sadas lehtijuttu ja oikealla miun ensimmäinen lehtijuttu. |
Paljon oon saanu ja toivottavasti saan vielä paljon. Oon onnellinen, että miulla on ollut tällainen mahdollisuus, koska en usko, että kovinkaan monella tämmöistä mahdollisuutta on. Nämä 34 kuukautta ja sata lehtijuttua ovat muutaneet miun elämää pysyvästi.
ps. Tuo muisto-ottelu ei ollu miun muisto-ottelu kuitenkaan, vaikka sadas juttu se olikin ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti