lauantai 25. toukokuuta 2013

Kesäkuvailua

Mie sain tänään ihanan vierailijan ja uuden kuvattavan, hihih :)  Aurinko paistoi, oli lämmintä ja hyvää seuraa ja sain valokuvata uusia kesäkuvia, joten aika loistava aamupäivä, hih.






 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti