perjantai 3. toukokuuta 2013

Kevään värit


 Miun ikuistamia kevään hetkiä. Reilu viikko sitten torstaina mie olin juttua tekemässä paikallisella ala-asteella ja tulin puol kymmenen aikaan kotiin. Läksyt oli tekemättä, saunassa käymättä, iltapala syömättä ja seuraavan päivän kamat kattomatta. Silti piti ottaa kamera ja mennä kuvaamaan täyskuuta. Jokin pakkomielle valokuvaamiseen..? En tiiä, mut ihan kivoja kuvia tuli ;) Sunnuntaina puhalleltiin jättisuuria saippuakuplia ystävän kanssa, oli ehkä pikkusen hauskaa! Eilen illalla piti taas kuvata sateenkaarta ja ihanaa vaaleanpunaista iltaa.. :) Kävin tekemässä kaksi lehtijuttua ja niihin otin paljon kuvitusta. Tämmöistä miun valokuvauksien osalta on tapahtunu viime viikkoina. Ehkä vielä tänä viikonloppuna jokunen kuva tänne lisää. :)



Jäät lähti! :)




Kuplahuumaa :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti