| "Pimeän tultua mä puristan sun kättäs, oothan tässä vielä huomenna Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan ja keräät talteen palaset kun hajoan. Niin oothan tässä vielä huomenna?" |
Myö käytiin kuviksen tunnilla vähän kuvailemasssa miun ystävän ja keltaisen ruusun kanssa. Piti ottaa muutama kuva koulusta, mutta karkas vähän aiheesta.. :') Mut tällaisia kuvia tuli.
| KESÄ! <3 |
| Keltaista kontrastia. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti