torstai 23. toukokuuta 2013

Keltainen Ruusu

"Pimeän tultua mä puristan sun kättäs,
oothan tässä vielä huomenna
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan ja
keräät talteen palaset kun hajoan.
Niin oothan tässä vielä huomenna?"




Myö käytiin kuviksen tunnilla vähän kuvailemasssa miun ystävän ja keltaisen ruusun kanssa. Piti ottaa muutama kuva koulusta, mutta karkas vähän aiheesta.. :') Mut tällaisia kuvia tuli.
KESÄ! <3
 Ensimmäinen vuosi lukiossa on lähes takana. Kevään kunniaksi vähän erilainen kuva meidän lukiosta.
Keltaista kontrastia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti