sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Herkkuviikonloppu

Varoitus saattaa tulla nälkä!
Lauantaina meillä oli vieraita ja äiti teki meille alkuruuaksi haloum-juustosalaattia.
Pääruokana oli perunamuussia ja lihakastikketta. Jälkiruokana kahvikaakao-hyytelöä. Lisäksi vieraille oli tarjolla mansikkarahkakakkua miun tekemänä, joka näytti tältä:
Äitenpäivän kunniaksi mie tänään kokkailin meijän perheelle ruuan. Tarjolla oli alkuruokana porkkanakeittoa ja pääruokana aurajuustobroileria ja perunamuussia.
Porkkanakeittoa.
Sitten oli vielä miun tekemä valkosuklainen viinikakku, joka näytti tältä:
Tälläisiä herkuttelukuvia tänään. Voi ainakin sanoa, että viikonloppuna on tullu syötyä paljon hyvää ruokaa, hih. :)
Lopuksi vielä kuohuviiniä ja mansikoita!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti