Lauantaina meillä oli vieraita ja äiti teki meille alkuruuaksi haloum-juustosalaattia.
Pääruokana oli perunamuussia ja lihakastikketta. Jälkiruokana kahvikaakao-hyytelöä. Lisäksi vieraille oli tarjolla mansikkarahkakakkua miun tekemänä, joka näytti tältä:
Äitenpäivän kunniaksi mie tänään kokkailin meijän perheelle ruuan. Tarjolla oli alkuruokana porkkanakeittoa ja pääruokana aurajuustobroileria ja perunamuussia.
| Porkkanakeittoa. |
Tälläisiä herkuttelukuvia tänään. Voi ainakin sanoa, että viikonloppuna on tullu syötyä paljon hyvää ruokaa, hih. :)
| Lopuksi vielä kuohuviiniä ja mansikoita!<3 |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti