keskiviikko 22. toukokuuta 2013

"Aurinko laskee selkäsi taa"

Viime perjantain ihana ilta-aurinko värjäsi taivaan ja mie lähin taitelemaan kuvia pikkuveljen ja pikkuveljen kaverin kanssa. Tässä tulos..
















 Tälläistä tällä kertaa, kun mie saan ensimmäisen vuoden lukiossa pulkkaan lupaan kirjoittaa enemmän ja useammin, nyt koulu vie kaikki miun voimat ja ajan.. Mutta enää 7 päivää, hui!
Mie selviän koeviikosta ja viimesistä päivistä, koska oonhan mie selvinny tähänkin asti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti