perjantai 3. toukokuuta 2013

Eläimiä


 Kuluneilla viikoilla on tullu kuvattua niin paljon erilaisia kuvia, että oli pakko laittaa kuvia teemoittain. Nyt vuorossa eläimet. Meijän naapuriin muutti kaksi pientä kissanpentua. Ja sitten mie kuvailin mummon luona vanhaa borderterrieri mummoa. Ja sitten kameraan sattu taltioitumaan pari kuvaa valkoposkihanhista ja sinisorsasta. Ja yks keväinen ampiaiskuvakin eksyi mukaan. Kohta lisää luontokuvia ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti