lauantai 30. maaliskuuta 2013

Second time today


 Tänään oon jo yhden postauksen tehny mutta, koska tänään oli ihana auringonlasku niin miun oli ihan pakko käydä kuvaamassa. :) Pikkuveli hillas ittensä mukaan joten sain mallin kuvauksiin. Tässä on nyt jokunen otos :) Huomenna näillä näkymin nokka kohti Helsinkiä, sitä odotellessa.. ;)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti