Tänään oon jo yhden postauksen tehny mutta, koska tänään oli ihana auringonlasku niin miun oli ihan pakko käydä kuvaamassa. :) Pikkuveli hillas ittensä mukaan joten sain mallin kuvauksiin. Tässä on nyt jokunen otos :) Huomenna näillä näkymin nokka kohti Helsinkiä, sitä odotellessa.. ;)
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
lauantai 30. maaliskuuta 2013
Second time today
Tänään oon jo yhden postauksen tehny mutta, koska tänään oli ihana auringonlasku niin miun oli ihan pakko käydä kuvaamassa. :) Pikkuveli hillas ittensä mukaan joten sain mallin kuvauksiin. Tässä on nyt jokunen otos :) Huomenna näillä näkymin nokka kohti Helsinkiä, sitä odotellessa.. ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti