Myö pakattiin aamulla tavarat veneeseen ja lähdettiin tädin mökille saareen. Kesäpäivä oli aurinkoinen ja lämmin. Vietettiin kunnon rentoutumispäivä ottamalla aurinkoa, syömällä hyvää ruokaa, saunomalla ja uimalla. Naurua riitti hyvässä seurassa ja päivä oli yksi kesän parhaimmista. Tätä päivää on hyvä muistella, kun syysillat pimenevät.
| Aurinko helli mökkiläisiä. |
| Se, oliko tämä sammakko Monacon prinssi, jäi epäselväksi, koska mie en pussanut sitä serkun painostuksesta huolimatta.. |
| Iltakahvit auringonlaskussa |
| Päivä huipentui upeaan auringonlaskuun. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti