I'm in love.. Tänään oli upea päivä, johon ei voinut olla rakastumatta. Pakkasta oli liki 20 astetta, enkä tykkää yhtään kylmästä, mutta miun oli yksinkertaisesti pakko mennä ulos kuvaamaan. Kuvaussessiot herättivät paljon ajatuksia ja helpottivat koulun ja töiden aiheuttamaan stressiä hetkeksi. Kerrankin oli hetki aikaa itselle ja omille ajatuksille. Ehkä elämä vielä voittaa.
Kuurankukka taiteiluja.
Kuvasessio päättyi mukilliseen kuumaa kaakaota ja auringonlaskun katseluun. Onni on pienissä asioissa - kuumassa kaakaossa ja lämpimissä jaloissa.
This must be paradise.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti