| Kultaista kuohuviiniä ;) |
| Nimipäiväkukkaset. |
Korvakorujen lisäksi miulla oli tuunausprojekti. Löysin kaapin perältä vanhat metallipurkit, jotka sisälsivät vuonna 1998 vanhaksi mennyttä teetä. Tyhjensin purkkien sisällön sekä pesin purkit, jonka jälkeen purkit saivat uutta maalia pintaan. Jokaisesta purkista tuli oma yksilönsä ja jokainen sai omanlaisen koristelunsa. Vanhasta saa näköjään aika pienellä vaivalla tuunattua vielä käyttökelpoista ja kaunista. Mitähän seuraavaksi :3
| Ensimmäiset itsetehdyt korvikset. |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti