lauantai 24. tammikuuta 2015

Tuunausta.




Kultaista kuohuviiniä ;)
Nimipäiväkukkaset.
Kokeilin vähän aikaa sitten jotain uutta: korujen tekoa. Nyt valmiina on kaksi paria korvakoruja. Ensimmäiset korvakorut tein itselleni (kuva alhaalla) ja toiset lahjaksi (ylimmäinen kuva). Korut tein täysin kierrätysmateriaaleista: vanhoista käsi-, nilkka-, kaula- ja korvakoruista. Helmia ja paljetteja löytyi laatikoiden pohjalta. En ehkä olen vielä mestari korujen teossa, mutta hauskaa miulla oli ja muut ajatukset unohtuivat täysin. Suosittelen kokeilemaan. 

Korvakorujen lisäksi miulla oli tuunausprojekti. Löysin kaapin perältä vanhat metallipurkit, jotka sisälsivät vuonna 1998 vanhaksi mennyttä teetä. Tyhjensin purkkien sisällön sekä pesin purkit, jonka jälkeen purkit saivat uutta maalia pintaan. Jokaisesta purkista tuli oma yksilönsä ja jokainen sai omanlaisen koristelunsa. Vanhasta saa näköjään aika pienellä vaivalla tuunattua vielä käyttökelpoista ja kaunista. Mitähän seuraavaksi :3




Ensimmäiset itsetehdyt korvikset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti