lauantai 16. helmikuuta 2013

Erilainen ystänpäivä


 
Joo mie tiedän et ystävänpäivä oli jo, mutta miun kone päätti ystävänpäivän kunniaksi olla toimimatta, joten mie en päässyt tänne.. Ja eilen vietin 13 tuntisen koulupäivän, joten en ehtinny tulla tänne asti.. Mutta tässä ystävänpäivän kunniaksi matkan varrelta tarttuneita sydänkuvia.

















 Hyvää myöhästynyttä ystävänpäivää! <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti