keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Lukiolaisen elämää

Pitkä aika on kerenny vierähtää siitä, ku viimeks kerkesin kirjottamaan. Ja nyt on ehkä turha ruveta selittämään, mitä kaikkee miulle on tapahtunu tässä välillä. Lyhyesti sanottuna kiirettä on pitäny. Oon tehny hirmu paljon koulun kanssa töitä ja puurtanu ja puurtanu ja yrittäny pärjätä. Kaiken huipuks miulla on koskenu kohta viikon putkeen päähän, eikä mikään auta.. Pikkuhiljaa alkaa tuntua siltä, ettei oikeesti enää pää kestä.. Se, missä mättää miun pään suhteen, on arvoitus.. Toivon mukaan alkaa pää selviimään pikkuhiljaa, sillä ens viikolla odottaa koeviikko, mistä pitäis selvitä.. Ehkä se on lukiostressi, mikä tän päänsäryn aiheuttaa..? No mene ja tiedä.. 

 Pitkä matiikka aiheuttaa päänvaivaa ihan älyttömästi, mutta silti en osaa päättää sen ja lyhyen matiikan välillä.. Huoh.. Ehkä mie oon vähän viisaampi ens viikolla matiikan kokeen jälkeen..? Tai sit en.. No se on varma, että huomenna on penkkarit ja mie aion nauttia siitä täysin siemauksin kameran ja muistiinpanovälineiden kanssa! :) Perjantaina odottaa Wanhojen tanssit, jolloin saa myös ottaa irtiottoa normaalista arjesta, jes. Eli loppuviikkoa innolla odotellessa. ;)
Ei oikein matiikan laskut kiinnostanu?!
Välillä toivoo, että olisi joku, jonka kädestä pitää kiinni. 
Joku, joka aina kuuntelee ja välittää.
Joku, joka jakaa ilot ja surut.
Joku, jota voi rakastaa.
Ja joku, joka rakastaa. 
Mutta kun oikein mietin,
niin minullahan on:
minulla on sinut, rakas ystävä.
Ajatus, mikä nyt vaan sattu tulemaan mieleen, onhan huomenna ystävänpäivä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti