Pitkä matiikka aiheuttaa päänvaivaa ihan älyttömästi, mutta silti en osaa päättää sen ja lyhyen matiikan välillä.. Huoh.. Ehkä mie oon vähän viisaampi ens viikolla matiikan kokeen jälkeen..? Tai sit en.. No se on varma, että huomenna on penkkarit ja mie aion nauttia siitä täysin siemauksin kameran ja muistiinpanovälineiden kanssa! :) Perjantaina odottaa Wanhojen tanssit, jolloin saa myös ottaa irtiottoa normaalista arjesta, jes. Eli loppuviikkoa innolla odotellessa. ;)
| Ei oikein matiikan laskut kiinnostanu?! |
Välillä toivoo, että olisi joku, jonka kädestä pitää kiinni.
Joku, joka aina kuuntelee ja välittää.
Joku, joka jakaa ilot ja surut.
Joku, jota voi rakastaa.
Ja joku, joka rakastaa.
Mutta kun oikein mietin,
niin minullahan on:
minulla on sinut, rakas ystävä.
Ajatus, mikä nyt vaan sattu tulemaan mieleen, onhan huomenna ystävänpäivä. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti