torstai 24. tammikuuta 2013

Ajatukset kiertää ympyrää

Taas yksi kouluviikko lähestyy loppuaan. Viime viikko oli aivan kamalaa uurastusta. Olin joka päivä koulussa 6-7 tuntia, jonka jälkeen tein koulutöitä vielä vähintään neljä tuntia.. Onko miulla elämää? Ei ilmeisesti. Toki koulutöiden ohella ulkoilin, hiihdin ja lenkkeilin ja tietysti nukuin. Lauantai-illalla otin vähän irtiottoa arjesta lukiokavereitteni kanssa ja sunnuntaina kotona vieraitten kanssa. Onneksi se on nyt ohi..

Tämä viikko on kuitenkin ollut onneksi vähän helpompi. En ole viettänyt aivan yhtä pitkiä iltoja koulukirjojen parissa ja olen kerennyt nähdä kavereita, valokuvata ja päivittää blogia. Ehkä miulla onkin elämää, eh? 

Tässä kuitenkin tämän viikon valokuvaotoksia. :)










Ajatukset pyörivät ympyrää. 
Tahdon päästä ulos, jonnekin missä helpompi ois. 
Puristus rinnassa ahdistaa, enkö ansaitse mä parempaa? 
Sinut tahdon ja en, enkö vain voisi olla onnellinen?  
Sanat paikallaan, kummankin omana tietonaan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti