Lähes täydellisyyttä hipova sunnuntai: laatuaikaa serkun ja veljen
kanssa valokuvaten ulkona kera naurun, umpihanki tarpomisen ja
onnistumisten. Kuumaa kaakaota, perunalaatikkoa, kynsienlaittoa, naurua, laulua ja ihanaa
yhdessä oloa. Näiden lisäksi vielä upea vaaleanpunainen auringonlasku.
Valokuvaajan unelmapäivä. Edes huominen kouluun lähtö ei ahdista. Mieli iloisena ja levänneenä kohti uutta viikkoa. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti