Jälleen on yksi kouluviikko ja koeviikko ohi, jes! Viikonloppu lupailee hyvää: rakkaan ystävän kanssa vietetty perjantai-iltaa pitkästä aikaa. Vähän tylsien juhlien jälkeen oikein hauskasti valokuvaten, saunoen ja jutellen. Lauantaina jatkettiin siitä mihin edellisenä yönä jäätiin, käytiin katsomassa kummityttöä ja koiruuksia kameran kanssa ja ulkoiltiin ihanassa pakkassäässä. Lyhyesti sanottuna ihana viikonlopun aloitus.
 |
| Miun karvainen kummipoika. |
Lauantaina vietetty serkkujen kanssa laatuaikaa pelaten Kaninloikkaa.. Peli on tarkoitettu 4-8-vuotialle, ei 14-21 vuotiaille.. Mutta jostain syystä pelistä syntyy aina hirmuinen naurunremakka ja paljon hauskoja hetkiä. Hauskaa oli, jälleen kerran. Ehkä myö ei ikinä kasveta aikuisiksi..
 |
| Viikonloppu = rakkaus |
Jospa sitä kerkeäisi huomenna taas valokuvailemaan, hihi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti