Helpotus ja huokaus
Niin se mieli kääntyi taas paljon valoisammaksi. :) Viikonloppu oli kaiken kaikkiaan mahtava. Perjantai ja lauantai-päivä meni peräkorvessä kokoustaen ja iltaa viettäen ihanien ihmisten kanssa. Lauantai-ilta sisälsi täydellisen illan ainekset ihan kotosalla: sauna, kylmää saunajuomaa, jalkakylpy, jalkahieronta, villasukat, uusi yöpuku, viltti, suolakeksejä, juustoja, telkkari ja hyvää seuraa. Nam. Sunnuntaikaan ei sujunut sen hassummin: serkun synttärit, sedän nimpparijuhlat ja paljon herkkuja, nam. :)
 |
| Tein veljelle cappucinoa |
Maanantaina koulussa odotti vielä kolme päivää koeviikoa... Kuitenkaan mieli ei enää laahannut maassa, vaan tein kokeet hyvillä mielin läpi ja tässä sitä ollaan, kokeet ohi! :) Tuloksia tosin en vielä tiedä, mutta kaksi kolmesta on mennyt ihan hyvin arvosanoin läpi, onneksi. JOPA englannin koe meni melko kevyesti läpi. :)
Viikolla ollaan serkun kanssa vietetty paljon laatuaikaa yhdessä laulaen, höpöttäen ja hemmotellen toisiamme, hihi. Viikon on ollut hyvä, vaikka hartiat ovat ihan käsittämättömän jumissa.. :( Koeviikkot eivät sovi ollenkaan miulle, mutta kuitenkin siitä on selvitty (jälleen kerran). Tänään kummityttö piristi päivää vielä entisestään tempuillaan.. :) Nyt vain valoisin katsein tulevaan ja hetkistä nauttien. Huomista ja viikonloppua odotellen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti