Nyt se on taas pariksi kuukaudeksi ohi, koulu nimittäin. Rankka kevät on voitettu ja selätetty. Nyt miulla on voittaja olo! Kuvat tulevat ajankohtaan nähden aikalailla myöhässä, mutta kiirrellisemmät ja tärkeämmät asiat ovat menneet blogin edelle.. Kevät on kuitenkin ehkä opettanut jotain uutta minusta itsestäni. Jos koskaan ei ylitä itseään ja kohtaa vaikeuksia, ei koskaan oppi mitään uutta. Nyt olen kohdannut vaikeudet ja selättänyt ne. Nyt miulla on käsillä ihana ja ansaittu kesäloma. Miten osaan tehdä kesälomasta miulle täydellisen? - Sitä täytyy miettiä. Sitä en kuitenkaan tee nyt, koska kuvat kertovat vasta tulevasta kesästä. Eletään siis vielä hetki kevään kauneudessa.
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
sunnuntai 1. kesäkuuta 2014
Askel lähempänä kesää
Nyt se on taas pariksi kuukaudeksi ohi, koulu nimittäin. Rankka kevät on voitettu ja selätetty. Nyt miulla on voittaja olo! Kuvat tulevat ajankohtaan nähden aikalailla myöhässä, mutta kiirrellisemmät ja tärkeämmät asiat ovat menneet blogin edelle.. Kevät on kuitenkin ehkä opettanut jotain uutta minusta itsestäni. Jos koskaan ei ylitä itseään ja kohtaa vaikeuksia, ei koskaan oppi mitään uutta. Nyt olen kohdannut vaikeudet ja selättänyt ne. Nyt miulla on käsillä ihana ja ansaittu kesäloma. Miten osaan tehdä kesälomasta miulle täydellisen? - Sitä täytyy miettiä. Sitä en kuitenkaan tee nyt, koska kuvat kertovat vasta tulevasta kesästä. Eletään siis vielä hetki kevään kauneudessa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti