"On siis kevät.
Kuljen Hakaniemen rantaan tuuli ei tuule, mutta sade kyllä jaksaa.
Kevät - Pystynkö mitään enää antaan,
konkurssin koin, en haluu enää maksaa.
Kevät - kuljen Hakaniemen rantaan,
sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa.
Kevät - Pystynkö mitään antaan?"
| Pikkuveljen kanssa kuvailua iltahämärässä 9.4.2014 |
"Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä oli hölmö panin peliin koko elämän."
| Seuraavat kuvat otettu 27.3.2014 |
On siis kevät.
Uskoin vakavaan valaan.
No pojat on poikia, ne lupaa muttei palaa.
Kevät - kaiketi taivas vielä kestää,
pilvet jo luin, ei sadettava voi estää."
"Kevät - Sinua ihmistä pelkään.
Minä oli hölmö, otin turpiin ja selkään.
Kevät - Tosiaan ihmistä pelkään."
| Tästä eteenpäin kuvat on otettu 8.4.2014 |
"Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä oli hölmö panin peliin koko elämän."
"On siis kevät.
Kuljen Hakaniemen rantaan tuuli ei tuule, mutta sade kyllä jaksaa.
Kevät - Pystynkö mitään enää antaan,
konkurssin koin, en haluu enää maksaa.
Kevät - kuljen Hakaniemen rantaan,
sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa.
Kevät - Tosiaan ihmistä pelkään."
"Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä oli hölmö panin peliin koko elämän."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti