lauantai 10. toukokuuta 2014

Heräilevä kevät

"On siis kevät.
Kuljen Hakaniemen rantaan tuuli ei tuule, mutta sade kyllä jaksaa.
Kevät - Pystynkö mitään enää antaan,
konkurssin koin, en haluu enää maksaa.
Kevät - kuljen Hakaniemen rantaan,
sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa.
Kevät - Pystynkö mitään antaan?"
Pikkuveljen kanssa kuvailua iltahämärässä 9.4.2014
"Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä oli hölmö panin peliin koko elämän."
Seuraavat kuvat otettu 27.3.2014
En oo koskaan tullut kuvanneeksi jäätä. Yksi syy on ehkä se ettei miulla ole ollut kunnon välineitä siihen hommaan. Uusi kamera on mahdollistanut paljon kaikkea uutta - tai sitten miusta on tullut luovempi. Mene ja tiedä, mutta tässä on kuitenkin kevään aikana otettuja otoksia useammalta päivältä. Jostain syystä miun mieleen tuli Tavaramarkkinoiden Kevät -kappale ja miun oli pakko liittää sen sanat tähän yhteyteen, vaikka sanat ei ehkä satukkaan tähän hetkeen. Mutta ne tuntu jostain syystä kuitenkii hyviltä tähän.


 On siis kevät.
Uskoin vakavaan valaan.
No pojat on poikia, ne lupaa muttei palaa.
Kevät - kaiketi taivas vielä kestää,
pilvet jo luin, ei sadettava voi estää."
"Kevät - Sinua ihmistä pelkään.
Minä oli hölmö, otin turpiin ja selkään.
Kevät - Tosiaan ihmistä pelkään."
Tästä eteenpäin kuvat on otettu 8.4.2014
"Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä oli hölmö panin peliin koko elämän."


 "On siis kevät.
Kuljen Hakaniemen rantaan tuuli ei tuule, mutta sade kyllä jaksaa.
Kevät - Pystynkö mitään enää antaan,
konkurssin koin, en haluu enää maksaa.
Kevät - kuljen Hakaniemen rantaan,
sydän ei tunne, mutta jalat vielä kantaa.
Kevät - Tosiaan ihmistä pelkään."




 "Sinä tarjosit salmiakkia,
minä olin hölmö panin peliin koko elämän.
Vaikka tarjosit vain salmiakkia,
minä oli hölmö panin peliin koko elämän."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti