Kuvat ovat peräisin eräältä kesäkuun alkupuolen illalta, kun olin viettämässä muutamaa ihanaa päivää kummini luona. Ensimmäisenä iltana meitä hemmoteltiin ihanalla auringonlaskulla, jota miun tietenkin piti käydä kuvaamassa.. Ja tässä tulos.
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
sunnuntai 29. kesäkuuta 2014
Kun aurinko laskee
Kuvat ovat peräisin eräältä kesäkuun alkupuolen illalta, kun olin viettämässä muutamaa ihanaa päivää kummini luona. Ensimmäisenä iltana meitä hemmoteltiin ihanalla auringonlaskulla, jota miun tietenkin piti käydä kuvaamassa.. Ja tässä tulos.
Tunnisteet:
auringonlasku,
harjuluonto,
järvi,
kesä,
luonto,
maisema,
valokuvaus
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti