torstai 3. heinäkuuta 2014

Kesätyttöni

Näiden kuvien ottohetkestä on jo vierähtänyt jonkin aikaa. Kuvat olivat hautautuneet kaikkien muiden tuhansien kuvien joukkoon tietokoneeni syövereihin, ennenkuin tänään aloin käymään taas kuvia läpi ja siirtämään niitä kovalevylle turvaan. Toisaalta kuvat ovat kesäisempiä kuin mitä viime viikkoina olisi täällä edes saanut jatkuvan vesisateen vuoksi. Nyt kuitenkin kuvat löysivät tiensä tänne. Kuvauspäivä oli kylmä, vaikkei sitä ehkä kuvista huomaakkaan, koska onnistuimme tallentamaan niihin palasen orastavaa kesää. Näistä kuvista miun erityisiksi lemppareiksi muodostuivat ensimmäinen mustavalkoinen kuva sekä vanhan rikkinäisen ladon sisällä otettu vaakakuva. Molempiin kuviin on tallentunut jotain erityistä. Mustavalkoinen kuva on herkkä ja haaveileva, jotenkin koskettava. Kun taas ladon sisällä otettuun kuvaan on tallentunut iloa ja ehkä hieman leikkisyyttäkin. Kauneus on tietysti katsojan silmässä, ja jokainen löytää ne omat suosikkinsa. Uskaltaisinkohan nyt jo paljastaa jotain seuraavasta blogipäivityksestä? Ehkä, luvassa on (toivottavasti) työkuvia juhannusaatto illalta ja ehkä vähän tarinaakin. Katsotaan, miten pitkään menee!










"Elän täällä rakkautta saaden. Ei tollasii löydy kuin päästä sateenkaaren." Kuvaaja itsekin joutui kuvaan, onneksi on kaukolaukaisin keksitty ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti