Erään iltayön kuvausten tuloksia. Tein myöhään töitä koneella ja havahduin siihen, kun ulkona näytti oudota. Vettä satoi välillä kovasti ja ilta-auringon viimeiset säteet värjäsivät taivaan oranssin sävyiseksi. Pihalla seisoessani olo oli jotenkin epätodellinen. Ilma oli kostea ja lämmin. Kaikki värisävyt olivat lämpimiä. Jotain hyvin poikkeavaa, onneksi sain ikuistettua edes hitusen tuota ainutlaatuista iltaa kamerallani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti