Lupailin viime päivityksessä, että laitan tänne kuvia töistäni.. No tässä niitä tulee juhannusaatolta. Käyn paikallisella tanssilavalla kuvaamassa tansseja joka viikko kesän ajan. Juhannusaaton tansseja tähdittivät ihanat Onnentähden miehet. Vaikka ilta oli viileä, oli se oikein mukava. Tutustuin näihin miehiin viime kesänä samaisella tanssilavalla ja jo silloin huomasin, miten lahjakkaita ja mukavia nämä miehet olivat. Muistot edellisestä kesästä eivät osoittautuneet "ajan kultaamiksi" vaan miehet olivat aivan yhtä mukavia ja taitavia kuin edellisenä vuonna! Illan aikana kuvia tuli paljon ja tässä on pieni kooste illasta. Jos sinulla joskus on mahdollisuus mennä kuuntelemaan näitä miehiä, mene. Voin suositella. :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti