keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Kaurasade


 Illan hämärtyessä pyöräiltiin pellon laitaan. Ja aurinkolaskun aikaan otin muutaman "taiteellisen" kuvan miun ihanasta tyttösestä. Kaiken kaikkiaan mahtava viikonloppu, mukana jalkapalloa, kuvailua, tacoja, lehva, sauna ja mahtava seura. Ja maailma on jälleen parempi paikka. :)
 "Vedä mut suojaan,
kisko mut liikuvast autosta 
ja pysäytä liike pidä kiinni riippumat mistään. 
Kun oon hauras kuin viljaa,
viljaa 
ja 
toivon et löydät mut pellolta 
vaik meit on miljoona ."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti