Mie en oo yhtään syksyihminen.. Tai no ruska-aika on ihan mukavaa, mutta se, että joka paikassa on kylmä, märkää ja pimeetä, hyi. En tykkää.. (paitsi, että nyt vois alkaa polttamaan jo kynttilöitä.. ;) ) Kuitenkin mie oon yrittänyt löytää jotain hyvää tästä syksystä. Pitää yrittää nauttia tästä väriloistosta vielä, kun voi, eikä murhetia sitä, että kohta se oikea pimeys saapuu, kun puut pudottavat lehdet.. Elämä on tässä ja nyt, joten pitää nauttia siitä nyt. Eikä vasta huomenna.
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
torstai 10. lokakuuta 2013
Fall fall fall..
Mie en oo yhtään syksyihminen.. Tai no ruska-aika on ihan mukavaa, mutta se, että joka paikassa on kylmä, märkää ja pimeetä, hyi. En tykkää.. (paitsi, että nyt vois alkaa polttamaan jo kynttilöitä.. ;) ) Kuitenkin mie oon yrittänyt löytää jotain hyvää tästä syksystä. Pitää yrittää nauttia tästä väriloistosta vielä, kun voi, eikä murhetia sitä, että kohta se oikea pimeys saapuu, kun puut pudottavat lehdet.. Elämä on tässä ja nyt, joten pitää nauttia siitä nyt. Eikä vasta huomenna.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti