torstai 10. lokakuuta 2013

Fall fall fall..






Mie en oo yhtään syksyihminen.. Tai no ruska-aika on ihan mukavaa, mutta se, että joka paikassa on kylmä, märkää ja pimeetä, hyi. En tykkää.. (paitsi, että nyt vois alkaa polttamaan jo kynttilöitä.. ;) ) Kuitenkin mie oon yrittänyt löytää jotain hyvää tästä syksystä. Pitää yrittää nauttia tästä väriloistosta vielä, kun voi, eikä murhetia sitä, että kohta se oikea pimeys saapuu, kun puut pudottavat lehdet.. Elämä on tässä ja nyt, joten pitää nauttia siitä nyt. Eikä vasta huomenna.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti