maanantai 11. marraskuuta 2013

"Asfaltin pinta kiiltää yössä. On sade lakannut viimeinkin."

Jotain vähän enemmän kesää muistuttavaa..

Taas kerran se sama aloitus; "en oo taas kerenny kirjottamaan tänne"... Se on ehkä ihan ymmärrettävää, koska viimeiset viikot ovat olleet "aika" kiireisiä.. Miun pitää ehkä myöntää, etten yksinkertaisesti kerkeä kirjoittamaan ja laittamaan uusia kuvia tänne joka viikko... Joten ehkä mie opettelen aloittamaan nää blogikirjoitukset jotenkii muuten, kun sanomalla, että "en oo taas kerenny kirjottamaan tänne".. Nyt kuitenkin kokoelma lokakuun kuvia ja ehkä muutama ajatuskin..


Ensilumi!


Ensilumi satoi meille juuri silloin kuin pitkään odotettu syysloma alkoi! Itse loma meni nopeasti ja heti maanantaina loman jälkeen olin jo loman tarpeessa.. No kuitenkin sain tarvottua seuraavat kaksi viikkoa läpi ja nyt olen omalla lomalla Vuokatin maisemissa.. Tämäkin loma tuli tarpeeseen. Toivon mukaan tämän loman jälkeen energiaa löytyy enemmän ja jaksan puurtaa pimeydestä huolimatta joululomaan asti. 

Tää kappale on vanha, mutta jotenkii mie oon nyt syksyn aikana rakastunut siihen ja sen sanoihin http://www.youtube.com/watch?v=V_wTpD6o_Q4

Miulla on ollu pitemmän aikaa haaveena päästä kuvaamaan kuunsiltaa.. Yhtenä lokakuisena iltana se toteutui. Oli lähdössä kotiin serkun luota iltapimeässä, kun sattumalta järven pintaan heijastui upea kuunsilta. Paljon aikaa tai jalustaa ei sillä hetkellä ollut, mutta kamera oli kuitenkin mukana ja sain kuin sainkin ikuistettua upean kuunsillan. Näihin kuviin ja tunnelmiin lopetan tämän postauksen. Laittelen tämän viikon lomakuvia tänne, kun ehdin! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti