Nyt sula maa on historiaa ainakin täällä meillä, joten viimeisellä on hyvä tyhjentää viimeiset syksyiset kuvat pois talvisten kuvien edestä. Joten vihdoin ja viimein kuvia Vuokatin lomareissulta. Peräti yhtenä päivänä kerkesin kuvailemaan tuolla lomaviikolla.. Mutta kuitenkin kerkesin! :) Tässä olisi tuon päivän tuloksia. 
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti