lauantai 20. syyskuuta 2014

Syys.



Kai se on hyväksyttävä, syksy alkaa olla täällä. Kesä on vain lämmin muisto mielessä. Tai ei aina vain pelkkä muisto, sillä välillä tuntuu, että vieläkin elää kesää vaikka nyt on jo syyskuun puoliväli.. Koulua on käyty jo yli kuukausi ja kirjoitukset ovat syksyn osalta yhtä koitosta vaille takana. Mihin tämä aika oikein häviää? Välillä tuntuu, että aika matelee. Päivät tuntuvat viikoilta. Tunnit päiviltä. Minuutit tunneilta. Silti huomaa seisovansa jo syksyisen viileässä ilmassa kaulahuivi kaulassa ja kamera kädessä tallentamassa syksyisiä maisemia..










"On laukussa hiekkaa vielä kesältä
Sä jäit istumaan kun muut saareen asti ui
Nyt tunnistan sinut maailman muista äänistä
Liekkö sattumaa se mitä silloin tapahtui

Täysin uus outo avaruus hetkessä aukeaa kun olet täällä
Täysin uus outo avaruus hetkessä aukeaa
kun olet täällä

Mul on laukussa hiekkaa vielä kesältä

Monta päivää on satanut vettä
Sä oot joskus aika korni ja usein totinen
Sanot tästä syksy vasta alkaa

On takkis märkä sateen jäljiltä

Et sitä riisukaan ja katsot hiljaa alaspäin
Mä ymmärrän pidättää jo hengitystä
Ilta tummenee kuin joku laittais valot pois"

Stella - Tästä syksy vasta alkaa







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti