Kesän tanssit päättyivät hienosti. Musiikki oli loistavaa ja ihmiset iloisia. Fantasian soittajat sekä Marko Maunuksela olivat minulle uusia tuttavuuksia, mutta odotukset olivat silti korkealla. Lavataiteilijat lunastivat kuitenkin kaikki odotukseni ja ylittivät ne. Voi sanoa, että ilta kruunasi kesän. Kaiken lisäksi illan aikana onnistuin tallentamaan yhdet kesän parhaimmista kuvistani sekä sain ensimmäiset omat tanssikenkäni..! Kaikki sattui tuona iltana kohdilleen.
Perjantaina olo ei vielä ollut haikea kesän päättymisen vuoksi, vaan nautin illasta täysin siemauksin. Nyt kun eletään jo sunnuntaita alkaa haikeus vallata mielen. Tanssit ovat tältä kesältä ohi. Onneksi kesältä jääneet monet ihanat muistot lämmittävät mieltä viilenevissä syysilloissa. Kesä areenalla opetti paljon ja tanssikärpänen puraisi viimein kunnolla. Viikon kuluttua alkaa tanssikurssi, jolle miun olisi tarkoitus suunnata. Reilun kuukauden päässä odottavat ensimmäiset syksyiset tanssit Myrskytuulen kanssa, joissa saatan ensimmäisen kerran pyörähdellä tanssilattiallakin. En jaksa odottaa..!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti