| Esimakua miun talven ja kevään "suuresta" projektista - kuvaamataidon lukiodiplomityöstä, josta ehkä myöhemmin keväällä lisää. |
Sairastaessa sitä muistaa taas, miten onnekas on kun saa olla terve. Sairastelun vuoksi viikonloppuna en ole uusia kuvia jaksanut ottaa. Viikolla kameraan tallentui kuitenkin muutama "testikuva" veljen kanssa. Testikuvia yliopiston sekä ammattikorkeakoulun ennakkotehtäviä varten. Haluaisin käyttää yhdessä ennakkotehtävässä hyväksi kamerani kaksoisvaloitus-toimintoa, mutta sen käyttöä ei ole ihan yksiselitteisen helppoa ja vaatii harjoittelua. Harjoittelut tuottivat onneksi muutaman ihan hyvän otoksen, joista varsinaisia otoksia on hyvä lähteä parantelemaan.
| Vihan armoilla. |
| Vihan varjo. |
Miun pitäisi tietää mitä haluan tehdä. Joskus luulin, että tiedän, mitä halua tehdä. Mutta mitä lähemmäs valinnan aika tulee, sitä enemmän epäröin. En enää tiedäkkään, mikä painaa vaakakupissani eniten, kiinnostus, työtilanne vai opiskelukaupunki. Mietittävää on paljon..
| Armotonta opiskelua. |
Olen sitä mieltä, ettei itseä saa päästää liian helpolla, mutta joskus on hyvä osata sanoa ei. Nyt en kuitenkaan voinut sanoa ei. Työprojektit ovat vähän mukavuusalueeni ulkopuolella, niissä riittää haastetta ja niissä pääsen kehittymään. Jotta tämä ei kuulostaisi liian tekopyhältä myönnän, että tietenkin työstä saatava palkka motivoi - onhan minun jossain vaiheessa alettava elättää itseäni täysipäiväisesti. Rahaa on ihan hyvä jäädä hiukan säästöön jo nyt.
| Follow your star. It shows you your dreams. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti