sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Mäenlaskua ja minttukaakaota

Luvassa on aika laaja kattaus kuvia laskiassunnuntailta. Innostuin taas pitkästä aikaa kuvailemaan oikein kunnolla, kun sää oli mitä ihanin! Kuvaus- ja mäenlaskusessioiden jälkeen piti tietenkin saada vähän lämmikettä. Sen asian ajoi minttukaakao. Vielä illan hämärtyessä vedin toppatakin niskaan ja riensin ottamaan muutaman kuvan.Tällaisista talvipäivistä miekii jopa tykkään!
Päivällä kameraan tallentui myös muutama "taiteellisempi" kuva miun kulkuneuvosta, mutta taidan tehdä niistä kuvista joku päivä ihan oman päivityksen. :) 




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti