keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Jotain miusta..

Hmmm jotain miusta.. Pienehkö, vähän ujo ja pikkuisen taiteellinen lukiolaistyttö, pienestä paikasta maalta, jonka suuri rakkaus on valokuvaus. Valokuvaus on miulle keino ilmaista itseäni. Se on luovaa ja eikä kukaan aseta rajoja. Valokuvatessa voin irtautua omista murheista ja siirtää negatiivisen energian onnistuneisiin kuviin. Rakastan ikuistaa asioita, varsinkin iloisia sellaisia. Synkkinä päivinä, kun en enää muista miten iloitaan, valokuvat muistuttavat siitä, että iloa on, eikä se katoa. Valokuvaus antaa miulle voimaa jatkaa eteenpäin aina uudestaan ja uudestaan.

Valokuvaus ei ole todellakaan halvin mahdollinen harrastus, mutta ajan myötä ja rahaa säästämällä oon pystyny ostamaan uusia välineitä. Miun välineinä toimivat miun ensimmäinen järjestelmäkamera, Canon EOS 450D, joka palvelee minuu vielä useamman vuoden jälkeenkin, vaikka kamerakuume on kuluneena syksynä ollut erittäin korkea.. Objektiivejä löytyy muutama, Canon EFS 18-55mm, Canon EFS 55-250mm ja Canon EF 24-105 mm.



Unelma, rakkaus, taito, elämä, henki ja veri. Valokuvaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti