| Tammikuussa löysin ihmeellisiä lumimuodostelmia. |
Vuosi 2012 on mennyt nopeasti. Koulu jatkui ja viimeinen rutistus peruskoulussa alkoi. Tammikuun lopulla Jusu Wirekoski kävi ensiintymässä kotikylällään ja tietysti mie olin kattomassa kameran kanssa. Ikuistin valokuviin meidän pihassa vieraileen ketun ja kaksi joutsenta harjulla. Huhtikuussa kävin katsomassa Raappanaa ja Jukka Poikaa huippuseurassa, tällä kertaa kuitenkin ilman kameraa.. :(
| Mie ja miun karvainen "kummipoika" pussaillaan keväthangilla. :) |
| Kummitytön käsi ja kastesormus. |
Syksy tuntui hirveän pimeältä ja synkeältä, kuitenkin kun lumi tuli maahan alkoi taas tuntua vähän valoisammalta. Koko syksyn ja alkutalven kummityttö on jaksanut piristää minua. Piristystä syksyyn toi myös naisporukalla tehty reissu katsomaan Sami Hedbergiä. Kunnon vatsalihastreeniä parhaassa seurassa ! Tietenkin kotiintuomisina paljon kuvia ja nimikirjoitukset.
| Kosketuksella on ihmeitä tekevä voima. Kummityttö ja mie. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti