torstai 27. joulukuuta 2012

Talvisia maisemia

Tänään satoi lunta ja pakkanen hellitti. Ja vedin sukset jalkaan ensimmäistä kertaa tänä talvena. :) Hiihto ei oikein sujunut, mutta karttui matkaa kuitenkin kolmisen kilometriä. Hiihtolenkin päälle juoksin pari kilometriä. Ei mikään huippusaavutus, mutta miun kunnolla ihan hyvä. Kuitenkin voin hymyillä omalle suoritukselleni; vihdoinkin sain jotain aikaiseksi! :)

Koulu vie arkena paljon ajastani ja koulun lisäksi kirjoitan paikallislehteen silloin tällöin, ja välillä tuntuu ettei ole aikaa liikunnalle. Ja vaikka aikaa olisikin, en saa itseäni ulos lenkille. :/ Tiedän hyvin, miten paljon nuoren pitäisi saada liikuntaa, mutta en saa yksinkertaisesti itsestäni aikaiseksi lähteä lenkille tai liikkumaan, ja se harmittaa ihan älyttömästi.. Teen aina kaiken tarkasti ja tunnollisesti, ja se verottaa paljon voimiani. Ei hyvä. Osaan rentoutuakin ja lukiolaisen arkeen totuttuani olen vihdoin onnistunut rentouttamaan omaa toimimistani. Aina ei kaiken tarvitse olla viimeisen päälle täydellistä. Valokuvaus antaa miulle kuitenkin omaa aikaa, saan ajatella rauhassa ja toteuttaa itseäni. Kun miulla on hirveä päivä, otan kameran mukaan ja painun metsään. Kun saan olla kaksin kameran kanssa metsässä, rauhoitun ja piristyn. Ja yleensä saan muutaman ihan onnistunen kuvankin. Hihi :)

Tänään en ulkona ole käynyt kuvailemassa, mutta joululomalla kuvia on tullut otettua aika paljon. Tässä on muutamia tuloksia. :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti