Tänään en ulkona ole käynyt kuvailemassa, mutta joululomalla kuvia on tullut otettua aika paljon. Tässä on muutamia tuloksia. :)
Matka nuoren naisen, valokuvaajan, toimittajan, opiskelijan, siskon ja maalaistytön elämään, jolle sydäntä lähellä ovat juurikin valokuvaus ja kirjoittaminen sekä ystävät, perhe, eläimet, musiikki ja käsillä tekeminen. Kaikkea näitä ja vähän ehkä jotain muutakin löydät, kun kurkistat, miten mie vihellän matkallani.
torstai 27. joulukuuta 2012
Talvisia maisemia
Tänään satoi lunta ja pakkanen hellitti. Ja vedin sukset jalkaan
ensimmäistä kertaa tänä talvena. :) Hiihto ei oikein sujunut,
mutta karttui matkaa kuitenkin kolmisen kilometriä. Hiihtolenkin päälle
juoksin pari kilometriä. Ei mikään huippusaavutus, mutta miun kunnolla
ihan hyvä. Kuitenkin voin hymyillä omalle suoritukselleni; vihdoinkin
sain jotain aikaiseksi! :)
Koulu
vie arkena paljon ajastani ja koulun lisäksi kirjoitan paikallislehteen
silloin tällöin, ja välillä tuntuu ettei ole aikaa liikunnalle. Ja
vaikka aikaa olisikin, en saa itseäni ulos lenkille. :/ Tiedän hyvin,
miten paljon nuoren pitäisi saada liikuntaa, mutta en saa yksinkertaisesti itsestäni
aikaiseksi lähteä lenkille tai liikkumaan, ja se harmittaa ihan älyttömästi.. Teen aina kaiken tarkasti
ja tunnollisesti, ja se verottaa paljon voimiani. Ei hyvä. Osaan rentoutuakin ja lukiolaisen arkeen totuttuani olen vihdoin onnistunut rentouttamaan omaa toimimistani. Aina ei kaiken tarvitse olla viimeisen päälle täydellistä. Valokuvaus antaa miulle kuitenkin omaa aikaa, saan ajatella rauhassa ja toteuttaa itseäni. Kun
miulla on hirveä päivä, otan kameran mukaan ja painun metsään. Kun saan
olla kaksin kameran kanssa metsässä, rauhoitun ja piristyn. Ja yleensä
saan muutaman ihan onnistunen kuvankin. Hihi :)
Tänään en ulkona ole käynyt kuvailemassa, mutta joululomalla kuvia on tullut otettua aika paljon. Tässä on muutamia tuloksia. :)
Tänään en ulkona ole käynyt kuvailemassa, mutta joululomalla kuvia on tullut otettua aika paljon. Tässä on muutamia tuloksia. :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti