Voi ihanuus
Aamu alkoi hitaasti ja ihanasti. Mie rakastan hitaita, kiireettömiä aamuja. Mehua, leipää, jugurttia, hyvää seuraa ja elokuva, nam. :) Päivä ei jatkunut yhtään sen surkeammin siitä eteenpäinkään. Serkun käsittelyssä sain upean meikin, hih. Serkun meikkauksen ja hiustenlaiton jälkeen, mie asetuin kameran taakse ja serkku kameran eteen. Sen jälkeen saatiin uusia "extreme" kokemuksia, kun mie keksin kuvauspaikkoja ja tietysti ihania uusia kuvia unohtamatta naurua.. :)
Tänään kävin jo toista kertaa hiihtämässä, tällä kertaa en meinannu enää kuolla ladulle ! Kilometrejä karttui yli kaksi kertaa enemmän kuin ekalla kerralla. Jes, ehkä en ookkaan toivoton hiihtäjä... :)
Tässä päivän tuloksia pikkusen muokattuna.. :)
Nyt kohti uutta vuotta ja uusia kuvia ! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti