lauantai 29. joulukuuta 2012

Joulufiilis, vieläkin..


 Uusi vuosi lähestyy, mut miun mieli vetää vielä jouluun. Tänään vielä fiilistelin joulua, mutta pikkuhiljaa pitää ehkä siirtyä eteenpäin. Kuitenkin joulukuusi pysyy sisällä vielä jonkun aikaa, onneksi. Vielä muutama jouluinen kuva tännekin ja sitten uutta vuotta kohti kameran kanssa, tietenkin.. :)
.





Vuosi vaihtuu ja yksi asia ainakin säilyy, miun rakkaus valokuvaukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti